Suggestie en klachten

Wij hopen dat u per ongeluk op deze pagina beland bent, want wij doen immers elke dag ons uiterste best om u een perfecte dienstverlening aan te bieden. Als dat toch niet gelukt is, willen we dit natuurlijk ook heel graag weten.

Hebt u een klacht?

Dan kan u hiervoor contact opnemen met uw Wealth Officer.

Volstaat dit niet of kan u hem of haar niet meteen bereiken? Dan kan u ons een mail sturen op info@finfactor.be ter attentie van onze Compliance Officer.
U mag ons uiteraard ook steeds per brief contacteren op het volgende adres:
FinFactor NV
t.a.v. de Compliance Officer
Leysstraat 11 bus 3.02
2000 Antwerpen

Mogen wij u vragen om zo concreet en helder mogelijk te zijn bij de formulering van uw klacht?
Dat geeft ons namelijk de kans om heel precies na te gaan wat er gebeurd is en om u een snel, duidelijk en afdoende antwoord te bezorgen binnen de vijf werkdagen na ontvangst.

Bent u na ons antwoord toch nog niet helemaal tevreden?
Dan zetten wij zelf een stapje terug en kan u contact opnemen met de Ombudsman. Op de website www.ombudsfin.be kan u een checklist terugvinden om te kijken of u aan de juiste voorwaarden voldoet, en kan u vervolgens online een klacht indienen via het contactformulier via de volgende link: Klacht indienen | Ombudsfin

Ombudsfin is natuurlijk ook per brief en via mail te bereiken:
Ombudsfin
t.a.v. de Ombudsman North Gate II - Koning Albert II-laan 8 box 2 1000 Brussel
Email: ombudsman@ombudsfin.be

Hebt u eventueel suggesties die ons kunnen helpen om onze dienstverlening te verbeteren?
Daar staan wij uiteraard ook steeds voor open!
Uw input is voor ons immers heel erg belangrijk, want op deze manier kunnen wij u nóg beter van dienst zijn...
U kan daarom terecht met al uw suggesties bij uw Wealth Officer of via info@finfactor.be

Stuur ons uw suggestie of vertel ons wat uw klacht is. We contacteren u snel terug!

Bij het versturen van dit formulier ga ik akkoord met de privacy voorwaarden van Fin Factor.